Reklamowe stojaki zewnętrzne – jak wybrać?

ekspozycja sklepowa

Aktywne działania promocyjne pozwalają utrzymać zainteresowanie firmą, a także zdobyć nowych klientów, kontrahentów oraz partnerów handlowych. Muszą być jednak prowadzone zgodnie z wcześniej przyjętą strategią. Najlepiej z użyciem produktów najwyższej jakości.

Zwłaszcza gdy mowa jest o reklamie prowadzonej na świeżym powietrzu. W takiej sytuacji optymalnym wyborem okażą się stojaki reklamowe zewnętrzne, które można postawić niedaleko siedziby firmy lub wykorzystać na rozmaitych wydarzeniach plenerowych. Sprawdzą się również jako elementy promocji w miejscach odwiedzanych przez duże grupy ludzi.

Oczywiście wszystko to pod warunkiem, że zostaną wykonane w sposób prawidłowy. Bez tego trudno liczyć na ich rzeczywistą przydatność. Zwłaszcza gdy okażą się mało odporne na wpływ rozmaitych czynników zewnętrznych.

Jakie stojaki zewnętrzne? Na co zwrócić uwagę?

 

Pierwszą kwestią, którą należy wziąć pod uwagę, jest rodzaj materiału użytego w produkcji tego typu konstrukcji. Powinny one wyróżniać się wysoką wytrzymałością mechaniczną. W przeciwnym wypadku dość łatwo mogą ulec uszkodzeniu, co wpłynie na ich przydatność i ewentualne straty finansowe (związane z koniecznością zakupu nowych produktów).

Z tego powodu sporą popularnością cieszą się stojaki metalowe. Producent korzystający z takich materiałów jest w stanie zagwarantować pełną odporność na uszkodzenia. Równie przydatne okażą się modele wykonane ze wzmacnianych tworzyw sztucznych – w tym przypadku należy jednak dokładnie sprawdzić, jakimi parametrami się wyróżniają.

Jest to ważne także ze względu na wpływ czynników zewnętrznych, którzy także mogą doprowadzić do uszkodzenia gotowych konstrukcji. Wymienić należy tu przede wszystkim:

  • wilgoć,
  • zmienne temperatury,
  • promienie UV,
  • silny wiatr.

Zakup stojaka wykonanego z cienkich materiałów słabej jakości to wręcz proszenie się o kłopoty. Nawet jeśli jego cena okaże się relatywnie niska. Wszystko przez dość krótką żywotność. Co bowiem z tego, że zaoszczędzimy na kupnie stojaków, skoro za chwilę trzeba będzie je wymienić na nowe? No właśnie.

Jest to dobry moment, aby wspomnieć o kolejnym ważnym kryterium wyboru. Mowa tu o opinii, jaką na rynku cieszy się producent stojaków ekspozycyjnych. Zakup konstrukcji przygotowanych przez uznanych producentów okaże się znacznie bezpieczniejszy. Dają oni bowiem większą gwarancję wysokiej jakości wykonania, a także odpowiedniej żywotności. Z tego powodu dobrze jest sprawdzić, jaka konkretnie firma cieszy się dobrymi opiniami zadowolonych klientów.